dimecres, 20 de febrer del 2013

I don't know what I want...

Cada dia et sento més lluny i això és bo per mi, però em sap greu trencar el vincle que sento que, en el fons, encara ens uneix inútilment; em dol que el teu orgull et superi...
Sé que aquesta cançó ara mateix no defineix el meu estat actual, però em va acompanyar els dies d'estiu, com moltes de les altres cançons. L'escolto i és com reviure els dies en els que les llàgrimes van passar a ser part de la rutina i m'acompanyaven pràcticament en cada activitat que feia durant la setmana. Així, tot i que ara amb menys intensitat, em limito a veure com passen els dies, sentint-me petita; em quedo mirant la paret, amb l'esperança que tu també pensis en mi.
"Spending my time watching the days go by, feeling so small; I stare at a wall, hoping that you think of me too. Spending my time..."



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada