dissabte, 29 de desembre del 2012

No hi ha ningú com tu...

Ja fa mesos que ho intento, però només ha crescut el que sento. Sé que no tornaràs i encara t'espero. Provo mil maneres d'oblidar, busco pels carrers de la ciutat, busco entre les pedres i no trobo més, i no trobo més que cares que ensopeguen amb el teu record. Jo només demano un home que m'estimi, però sense protestar i que tingui el teu somriure i també la teva boca i el teu nas i que cada dia estigui al meu costat.
No sé què puc fer, no sé. Per molt que em diguin, sé que mai t'oblidaré.
No hi ha ningú com tu; ningú que decideixi trencar-me la vida i s'emporti el meu somriure. No hi ha ningú com tu.
Em quedo sola i tan cansada de no deixar d’esperar una trucada; el sentiment que guardo mai no s’acaba.
Potser serà millor buscar companyia, algú que vulgui arreglar-me la vida. Però reemplaçar-te sé que no és la sortida.
No sé què puc fer, no sé. Per molt que em diguin sé que mai t'oblidaré.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada